Optimizare SEO 2015 – Aspecte privint calitatea continutului si atragerea de link-ri in optimizarea SEO 2015.
In urma dezvoltarii motoarelor de cautare, acestea au inceput sa penalizeze site-urile webmasterilor ce au facut o obisnuinta din cumpararea de link-uri de pe alte site-uri. Un link de pe un alt site ce face referire catre site-ul dumneavoastra este vazut ca un vot pozitiv, iar acum cativa ani, site-urile ce aveau cele mai multe link-uri, aveau un Page Rank ametitor si apareau pe primele pozitii in rezultatele motorului de cautare Google.
Acest lucru se intampla si in ziua de azi, dar motorul de cautare Google a invatat sa penalizeze site-urile ce incearca sa manipuleze rezultatele motorului de cautare cumparand link-urile de pe alte site-uri sau obtinandu-le prin diverse tehnici SPAM, avantajand site-urile ce obtin link-urile intr-un mod natural si real.
Vi se pare natural ca site-ul dumneavoastra sa atraga in luna iunie peste 1.000 de link-uri iar pana in luna decembrie sa obtina un numar mult mai mic ? Vi se pare natural ca site-urile care fac referire la site-ul dumneavoastra, fac in aceasi tip referire catre alte 100 de site-uri ?
Cel mai important lucru de luat in considerare cand incercati sa atrageti link-uri reale si de inalta calitate, este ca in spatele fiecarui link sa para ca se afla o persoana reala. Tip-urile de link-uri acceptate de Google, sunt doar cele obtinute in mod natural sau care par create in mod natural, acestea fiind create de persoane ce distribuie sau fac o referire catre continutul site-ul dumneavoastra.
Este absolut necesar ca materialul aflat pe site-ul dumneavoastra sa fie important si foarte bine detaliat, astfel incat acesta sa atraga aprecierea cititorilor iar acestia sa doreasca sa distribuie acel material mai departe.
Imaginati-va in cazul unui blog de sanatate, cate link-uri naturale ati putea sa primiti daca ati avea doar cateva articole cu adevarat unice si care abordeaza foarte complex o anumita tema. Realizarea unui continut de calitate, va atrage aprecierea si increderea cititorului in site-ul dumneavoastra, existand posibilitatea ca acesta sa distribuie materialul materialul pe alte site-uri, sa faca referire catre pagina articolului sau sa se aboneze la newsletter-ul dumneavoastra.